Sunday, June 26, 2011

:: Kenangan Dulu Kala ::

assalamualaikum.

sesaje gua nak lepas tensen dan pening kepala gua baru balik dari exam. hari ni dua paper. kepala gua rasa nak pecah. memang berdenyut dari pagi tadi. tambah-tambah pulak sekarang ni musim panas. memang layan lah. ok baiklah. layan entry gua yang tak seberapa ni pulak. :P


15 September 1972. mana mahu cari? gua pon belum lahir. =__=


Pacman! gua tak minat sangat pon yang ni. he he.


Super Mario! yang ni boleh gaduh wo berebut nak main. ha ha.


Contra! yang ni pon gua agak boleh bertumbuk kalau berebut nak main.


oh yeah! go go Power Rangers! ha ha ha.
eh betul ke ni Power Rangers?
:D

5 orang tengah bermadah:

Anonymous said...

yeahhh sume game tu ada main..paling tragis game pacmen sampai bergado ngan pakcik rebut nak main..sungguh durhaka time tuh koh koh koh

Unknown said...

zaman dlu nye entertainment trbaik sepanjang zaman... ;')

tieykah said...

Gua rasa Mario sangat stylo.

Gua dari kecik sampai besar main.

Tapi tak pernah lepas dari 3 level pon

labulabi said...

tak pernah khatam pun main mario.asyik kalah je.hehehe

HEROICzero said...

itu flashman, dude ! bukan power rangers. haha.