Thursday, January 7, 2010

Beraso Teringat Keluargo Tercinto


Assalamualaikum pembuko bicaro.
Entah kenapa la tibe2 je terasa nk update blog ni.Mungkin sbb aku rindu yang melampau kot kepada keluarga tercinta.Bru je lps tgk2 gambar2 family aku kat Msia.Aiihh...!!Rindu amat nih...!!Hahaha..
Banyak peristiwa yang berlaku di kampung sepanjang keberadaan aku d sini.Aduuh..~Pilu nya hati ini...Wakaka...So,sebagai tanda aku ingat sokmo kat family aku,meh aku nk upload sket gambar keluarga aku yang tercinta walaupun aku takde dalam gambar tu.Hehe....

PERISTIWA 1.........

Kak Ma kawin daa...

ayoh ketar pado pengantin nah ko..?hehe

kak ma....

semoga bahagia ke anak cucu...

kakak aku hok sulong...

kak ma & abe apih.....

malam bergambar..aku jah tadop..sob2..~

Semoga kak ma dan abg apih bahagia hingga ke akhir hayat dan dirahmati Allah dunia dan akhirat...Amiin...
(Semoga aku cpt dpt anak sedare jgk lah)
:D

PERISTIWA 2...........
Kak Cik konvo la plak....

abih ngaji dh mek ning...deki weh...

bersama bonda dan ayahanda kami..

x taw nk ulas...time nk balik dh ko baru sapa...sbb ambo xdop tmpt kejadie..haha


Setakat tu jh kot.Ambo ngatuk butir mato dh.Ile dh bokali rindu dale dado ni.Baru buleh nk lelap.Loni jam 2 pagi waktu mesir di musim sejuk.Jom tidooo......
Ya Allah ya tuhanku...Berkatilah keluarga kami di dunia dan akhirat...Tunjukkanlah kepada kami jalan yang benar...Lindungilah kami dari gangguan syaitan..Berkatilah kami debgan keberkatan al-Quran..Berikanlah kepada kami rezeki2 dari sumber rezeki yang halal dan mendapat keberkatan dariMu...Rabbana hablana min azwajjina wazurriyyatna qurrata a'yun waja'lna lilmuttaqina imama...
Amiin ya Rabbal 'alamiin.....

0 orang tengah bermadah: