Wednesday, July 6, 2011

:: exam ::


assalamualaikum.

alhamdulillah. akhirnya berakhir jugak final exam gua. tinggal nak tunggu risult je lah. yang ni memang gua cuak gila. tak pasti la pulak bila risult gua akan keluar. tunggu je lah. huh!
dalam satu dewan gua exam ada la jugak calon selain budak melayu. gua tak pasti beliau dari mana. warna kulit hitam manis gula-gula perasa epal. manis bukan? satu hari tu exam dua paper. paper pertama kelibat beliau memang tak kelihatan. masuk paper kedua tiba-tiba terjenguk muka di pintu. dengan selamba berkata.

"weh. aku tidur lah tadi."

kemudian dengan selamba duduk untuk jawap paper kedua hari tu. parah weh. kalau gua memang sumpah tak lena dah tidur kalau miss satu paper. sebab? untuk final ni kalau sangkut satu paper pon boleh repeat tahun weh. taknak lah gua. na'uzubillah.

apa-apa pun tercapai jugak lah hajat gua nak bantai KFC lepas paper last tadi. gua peduli apa kalau KFC di Malaysia perasa tapak kasut. yang pasti KFC Egypt ni ada minah arab comey-comey. ha ha ha.

bergambar kenang-kenangan pada hari last exam.
panjang umur jumpa lagi dengan sahabt-sahabat.

16 orang tengah bermadah:

syafiqa said...

dapat result nanti share2 okeh.
oh,da tgk video tu.
macam tett je la kan.
kalau exam lu ok,wa banje kfc nak?
hahah

azwa amani said...

Alhamdullilah..semoga dengan usaha, dapat result yg cemerlang.. aminnn

Sunah Sakura said...

alhamdulillah.. moga sukses! :)

Unknown said...

HAHA!

( header lebih kurg sme jek aihhh! ahahaha! beza syue pkai muke syue kmu pkai kete antik :DDD )

thanx 4 comin my blog :)

Cik Ungu Kamila said...

usaha dah. tawakal for the result. goodluck ! :D

Liyana Zahim said...

Kepci meleysia da tecemar.. Nk p egypt ar~

Alif Haris said...

semoga dpt result yg gempak bro ^^ :D

rafina mimi abdullah said...

sedihnya tido macam tu..letih sangat ke dik?hehe

ILA HonEyBuNNy said...

saat tunggu result la paling cuak kan...hehe...

amooi ko..minah2 arab jugak pilihan hati yer..hahah

Solihin Zubir said...

xpa.. kfc egypt suci kot.. heheh..
njoy la nowh dh bis exam.. :D

KuNanGKuNanG said...

sempat jg telek minah2 arab 2ye..pandang skali je..2x dah berdosa..he3...:P

Raden said...

minah arab kat sane bukan pakai purdah ke?

tieykah said...

rindu waktu exam.

T_T

Wanie said...

dah habis exam tak balik mesia ke?
meh pekena kfc kat mesia lak..hehe

kokser kokdam said...

kim sale ko syeikh nabi, syeikh judah, syeikh ahmad.. tu pon kalu dio kenal aku.. heheh

vampire's lovex said...

ohhh ni ke entry tamat exam? hahaha..

tahniah dah habes exam,gudluck untuk result plak..

beli tiket balik mlysia la plak haaaa pasni