Tuesday, November 2, 2010

Ahlan Wasahlan Khalis Hakim Bin Mohd Khairil Hafiz

alhamdulillah...
setinggi-tinggi kesyukuran aku panjatkan ke hadrat ilahi...
lahirnya seorang bayi suci bersih bernama Khalis Hakim,
bertambahlah bilangan umat islam dalam family aku khas nya di dunia ni am nya...
(ayat skema taleh blah)

pape pon mmg aku syukur sgt2...
kak ma selamat melahirkan anak sulung nye merangkap
anak buah sulong aku...
ayoh mir..!!
warghkakaka....

walaupun pd awalnye mmg ade sket sbnyak prob...
tp alhamdulillah...
kak ma seorang ibu yg kuat...
hehe...
alhamdulillah2...

jom tgk gmbr Khalis Hakim ni...
wiiiiiiiiiiweiitttttttttt.....!!


Khalis Hakim Bin Mohd Khairil Hafiz


sedap tido...

doakan kak ma cepat sht n cepat sembuh lps operate hari 2...
selamat jadi mama kpd kak ma n papa kpd abe apis...
semoga dpt didik ank mnjd ank yg soleh...
berjaya dunia dan AKHIRAT...
amiinnn...







ni lah makhluk yg jage rmh kami sepanjang 2-3 ari takde kt umah...
jasamu kukenang...
warghkakaka.....!!

2 orang tengah bermadah:

Amalina said...

sungguh comel..tahniah buat yang melahirkan ituu..:P

belog|amiyo said...

mmg cumill....
gua la bapak saudara beliau...
wakaka....