Friday, November 19, 2010

Tak Sanggup Meniggalkan Mereka

siyes time aku taip
entry ni mata aku berair...huhu...
sbb mata aku dimasuki oleh
"bendo terebe"
a.k.a
"benda terbang"
time tgh merempit
ngn HONDA CBR aku...
eh2...!!
HONDA cdi 70cc laa....
wargkaka.....!!


huh...~
kembali serius...
lagi empat hari aku
nak balik ke QATAR bhai...
tp kt QATAR 2 aku transit je...
yg pasti destinasi aku adalah
kembali ke tempat belajar aku
di SYUBRA...
muehehe....

ermm...
tak sanggup aku
nk meninggalkan
MEREKA....





dan MEREKA.....







ini juga...






juga MEREKA...






dan juga BELIAU...!!





*dan jugaaa ............~


8 orang tengah bermadah:

whitecappuccino said...

Tabahkan hati..berkorban demi masa depan..

belog|amiyo said...

insyaAllah....~(nada maher zain)

::nuRuLaDHar:: said...

baby itu sgt cumil...weee ;)

belog|amiyo said...

macam bapak sedare beliau laa...
:D

Amalina said...

uwaaa...dpt juga merasai kesedehan tuu..huhuhu
tp xpe, korbankan sesuatu utk sesuatu kn..:P

belog|amiyo said...

haddoi...
dpt rase jgk ke kesedihan 2..?
:P
betoi3....korabnkan sesuatu utk sesuatu...

CIK TOM said...

oh study kt luar ye..bagus2..takpe tue semua pengorbanan yg berbaloi2..blajar rajin2 ye..

thanks tau follow blog cik tom..tp skang prob xdpt nk follow blk..tp cik tom letak url blog dlm list n3 ni;

http://tomatogurlslife.blogspot.com/2010/11/perhatian-kepada-yang-follow-blog.html

belog|amiyo said...

alhamdulillah la cik tom...hehe
tengkiu 4 d advice...

o0o...takpe2...da tego kt cni pon ok la...hehe