Friday, March 18, 2011

:: punca Arsenal kempunan meraih piala demi piala ::

assalamualaikum
salam gua untuk islamic readers sahaja.
:)

alhamdulillah. gua selamat sampai di bumi anbiya' setelah mengharungi perjalanan
selama 25 jam termasuk transit. penat dohh. tapi gua puas hati dan sangat- sangat
berterima kasih kepada pihak kerajaan negeri Kelantan sebab menguruskan
perjalan pulang kami dari A-Z. dan gua pon bersyukur sebab negara Mesir dah aman
bagi gua. perangai arab pon gua rase makin berubah kot. berubah semakin baik.
setakat gua jumpa la. harap- harap berkekalan.
insyaAllah.

ok. berbalik kepada tajuk entry gua. cukuplah satu perenggan je untuk intro entry
pertama gua di Cairo. sekadar memberi makluman kepada family gua di Malaysia
bahawa gua kat sini alhamdulillah selamat sampai dan keadaan pon semakin stabil.
alhamdulillah. yang pasti gua kembali ke Mesir dengan semangat berkobar kobar
untuk terus menuntut ilmu. disamping itu semangat gua nak tengok bola pon
menaik jugak lah sebab waktu tengok bola eropah kat sini takde la lewat macam
kat Malaysia. kena tunggu sampai pukul 3-4 pagi. kalau kat sini lepas isyak je
terus boleh layan.


untuk fans Arsenal. maaflah. sebab gua fan tegar Barcelona.
gua mula simpati dengan Arasenal sejak bermulanya kekalahan
mereka ke atas Birmingham dan seterusnya.

-sekian & KESIAN-


pemain Arsenal perlu lebih fokus kepada bola sepak.
:P

14 orang tengah bermadah:

kembatolo™ said...

ceit! nk gocoh ko? hahahhaa

cacing said...

ngah3! mata keranjang sangat... tu kalah tu!

Silpar jepon said...

gua tak balik lagi weyh,flight gua lambat...

kayuburuk said...

kemmah gambr yo....sallute laaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!hahahha..readers hk ade anak kt riba dinasihatkn tutup matanye dlu...hehehehhe

JIJI YU said...

setaro tu demo cut angin yo

Anonymous said...

comey model tuuu..
tang skirt comey kaleehh..
nk pinje braso...hahaha

Cutiesifa said...

awk blaja di mesir?berhati2 di sana ya..
btw, marah peminat Arsenal baca entry nie,,mujur sy bukan peminat Arsenal..hehe

amiYo said...

kembatolo: takdok doh sek arsenal rmh kito loni..cemar2..haha

amiYo said...

cacing: taw takpa.. :P

amiYo said...

selipar jepon: erkk..??

amiYo said...

kayuburuk: ambe wt beler dos gambar tus..wakaka

amiYo said...

jiji yu: haha..lek ji..sajo nk main angin sep arsenal.. :D

amiYo said...

anony: aih..mnt la skirt2 neh..

amiYo said...

cutiesifa: tengs..hehe