Wednesday, November 25, 2009

"Abe Din" Dalam Kenangan,Kejohanan Kami Adakan



sebahagian peserta yg mnyertai kejohanan Piala Abe Din...aku main pakai selipar jepun je.. :P


Assalamualaikum.Pertama sekali aku nk mintak maap banyak2 la kt member2 aku yang join kejohanan "berprestij" ni sebab aku lambat post citer ni.Aku tahu yang korang ternanti-nanti kan.Kan3...??Hahaha...!!(koya blog soho)Ape2 pon inilah sedikit sebanyak yang dapat aku sediakan untuk korang.Aku memang betul2 x sempat nk post bende ni awal2.
Blog aku ni pn dh beberapa hari aku sendiri x view.Hanya orang2 yang berdekatan dengan aku je yang tahu kenapa.=P
Kejohanan ini diadakan bukanlah hanya untuk suka2 semata-mata.Ini adalah serius...!!"Piala Abe Din"....Walaupun orang lain hanya memandang sebelah mata sahaja pada perlawanan ini,tp bagi kami ia sanagt bermakna.Ini adalah tanda ingatan dan kenangan kami dengan "otai" Tanta kesayangan kami,Abe Din.Agak ramai juga yang telah datang untuk memeriahkan kejohanan yang hanya mungkin sekali ini sahaja diadakan kerana bagi kami sudah tiada lagi pengganti yang seumpama Abe Din.
Abe Din Umpama bapa kepada kami
di bumi ambiya' ini.Kalau nk diungkapkan kisah hidup Abe din
di sini x banyak bezanya dengan
watak utama filem Ketika Cinta Bertasbih,Khairul Azam.kate Abe Din junior (unjai) "bezo dio abe din x masok untuk ata duit ko keluargo dio".Itu je la yang aku sempat nk tulis kt sini.Kalau nk tahu lebih lanjut sila la rujuk (Abe Din junior) sebab beliau lebih tahu daripada aku.................


salah seorang pemain yang datang dari jauh.......BSA..??!!


mereka bermain dengan penuh bersemangat....!! :D


sehinggakan ada yang tercedera...??!! :(


Kini Abe Din tiada lagi di sini bersama kami.Setelah berjaya menamatkan pengajian di sini,Abe Din telah pulang ke pangkuan keluarga tercinta di Malaysia.Kenangan kami dengan Abe Din terlalu banyak dan tak akan kami lupakan.

Abe Din dan anak-anaknya...hehe....

pergilah Abe Din.teruskan langkahmu............

Sekian...........

0 orang tengah bermadah: