Thursday, February 10, 2011

:: Bahariya Oasis ::

kalo refer pada entry sebelom-sebelom ni.. percutian ke Bahariya Oasis bermula lebih kurang serentak dengan kebangkitan rakyat Mesir menentang Hosni.. balik je ke Kaherah memang keadaan kucar-kacir, dengan tenet nye da kena potom-potom-potom *macam iklan stimix daa* memang tade masa nak hapdet citer percutian la kan..

dan entry kali ni pon bukan nak bagitaw tentatif program ke hapa.. cuma nak kongsi gambar yang riban-riban di ambik kat cna.. ponat posing cam tu cam ni, takkan nak buat pekasam. lainla kalo pekasam tu ada nilai macam emas tulen kan?












nak tengok lagi?? bayarrr arr nah tengok sini and situ..



15 orang tengah bermadah:

kembatolo™ said...

phewwit..
gambar mulo2 tu mahal yo.. haha

Wansteddy Tales said...

Besh! suka tgk picca no.3 ala2 advertising!

kakchik@ella said...

gambar no. 2 paling cun dik. batu gantung ke tu?

Melati Qistyna's Mummy said...

wahhhh.... sonot nyer cuti ye dik... :) bape lama tu...

Anonymous said...

wooo..
kacak la..~~

hiro said...

kena jugok dgn kemba rupenye.

f_aRa_aINa989 said...

nampak seronokkkkjeee...

:)


Utamakan kawan, atau diri sendiri?

amiYo said...

kembatolo: arap sdh pok deng weh..takdok jual keda tuh.. :P

amiYo said...

wansteddy: gmbr no3 eh..?mmg style pon..ekeke... :P

amiYo said...

ella: tu white dessert..memang cantik tmpt ni..mengikut kajian batu2 kt cni same dngn batu2 yg kt bulan..wallahua'lam.. :)
batu 2 x tergantung pon..hehe

amiYo said...

melati: alhamdulillah..sonok la jgk..3 hari 2 malam je..hehe

amiYo said...

anony: yg mane satu yg kacak tu..?kalau gua harus laaa...~

amiYo said...

hiro: keno sgt la...dkt 9 tahun dh study skali.. :)

amiYo said...

fara: mmg seronok.. :)

Anonymous said...

Hі my fгienԁ! I wish to say thаt this аrticlе is amazing,
great wгittеn and include approximаtеly all vital infoѕ.

I woulԁ liκе tο look mоre
pοѕts like thіs .

My blog ... skin lightening surgery