Wednesday, September 21, 2011

:: Wordless Wednesday #16 ::


10 orang tengah bermadah:

cekmet said...

hahaha
;p

laskar pelangi said...

sunggoh heeyy ore kato main talipomm.xkaba gewe cari pakwe baru..hahaha

Niena Pengembara Ilahi said...

jgn menunjuk2.. ^^ sampai ilang awek

chemay said...

hahaha.
henfon lebih pentinggg
:)

Ct Aja said...

hahhahahaha, sengal...

blog-tips-kurus said...

papai!! ;)

HEROICzero said...

HAHAHA ini WIN !

Rtp Farra Arisha said...

this is so funny ;)

Faaein Talip Roy said...

haha.. padan muka.. kan dah awek dah cari lain.. haha..

p/s: haah, betul lah.. kadang2 salah tafsir jugak.. bagi ko.. aku salah tafsir jugak ke? kalau tak kena bg tau.. ko lagi arif..

Faaein Talip Roy said...

p/s: ooo.. kejap2.. tengah hari ni aku lmbt sket nak paham.. kira bezalah tafsiran yang biasa difahami dengan tafsiran yang sepatutnya? tapi bukan ke sama2 untuk menjadi baik?
oklah2.. sepatutnya kita kena faham hidup ni kita nak tentukan macam mana.. kalau kita masih di takuk lama.. maknanya tak adalah apa2 perubahan sebab kita yang tak nak berubah.. macam tu lah kan maksud dia? betul tak?