Friday, December 31, 2010

:: web FAM di'hack' oleh hacker indon...!! ::

assalamualaikum...
sungguh matang dan profeional perbuatan ini bukan..??
:angkat tangan ke bahu,mata pandang ats:


pada pendapat gua,sukan sebenarnya memainkan peranan yang
sangat penting dalam menyatukan manusia...
bertepatan dengan zaman sekarang ni la...
tapi ape yang berlaku..?



dari twitter Rio Ferdinand..pemain pertahanan
mancheter united...


lihatlah..betapa kuatnya pengaruh sukan..
sebagai bukti kepada betapa sukan ini
sangat memberi kesan kepada
manusia sedunia...


12 orang tengah bermadah:

eistira saleh said...

woah. seriously ??

cacing said...

cacing tgk ok je webpage FAM.... tu dorang reka la tu kot... LOSER la katakan... Kebodohan dorang melebihi segalanya... masakan negara yang bodoh dan mundur nak reti hack2 webpage.... bodoh punya indon...

h A n Y S said...

diorang ni lepas 1, 1, tak puas hati ngan malaysia..aishhh~

nub said...

sukan untok keamanan!!

hahha

Anonymous said...

suh sidk hack etep yo hok sek indon!!hahaha

fiq said...

better kita bersabar je la..

amiYo said...

eistira saleh: tak serius pon rupenyer..adeeh...haha

amiYo said...

cacing: a'a..2la..sanggup je reka benda2 camni..nk tark perhatian..huhu

amiYo said...

hanys: baise la hanys..media diorang sbenarnye yang banyak main peranan..nk laga lagakan kite..saba je la..

amiYo said...

nub: gua sokong lu nub..!sentiasa... hahaha

amiYo said...

fiq: hoh0..dh sabar sangat la ni Malaysia ku tercinta..hehe

amiYo said...

anony: sidq pom keno beme ko sek dio doh..absen 2 3 pekan napok gayo...x de2 nok hack la kaloo0...haha