Sunday, December 26, 2010

:: lebih femes dari Hanis Zalikha...kot...? ::

saper x kenal Hanis Zalikha..?
Zack Zukhairi..?
dalam dunia blogge ni mereka memang tidak asing lg...
semua blogger pon memang maklum...
dengan follower yang mencecah 15k hingga 16k..
kalau nak banding dengan belOg amiYo ni...
memang jauh laa...haha...
tapi ni cerita kat Malaysia...
kalau kat lua negara nun...
sape eh yang femes kat alam internet ni..?
:P


The new star of the Internet




This cat name is Julie, she became a star after her owner, a 28-year-old girl from Florence, Italy, has placed her photo on the Internet. Looking at the pictures you can see that the cat is not lazy, but on the contrary, she apparently did not interfere with those extra pounds.














gua x peduli la beliau ni 'star of the internet' ke hape ke..
yang pasti pak hitam gua lagi macho...
-.-
-sekian-

18 orang tengah bermadah:

Anisa Hang Tuah said...

heee.montel nye meooww
geram!!

FasiHaH SupiaN said...

wuihhhh
sangat comel dan montel!!!!!!

AfiQ said...

woaa!! gemok nye beliau.. da mcm garfield da.. huhuh, comel2!

MARiZA said...

betul ke kucing ni femes? ehehi na mintak link boleh? sbb dia comellll

Fiqah Alias said...

eeiii..gebu3...!! comel3...sangat3 comel n montel..=) bwk tido skali nie mmg sedap laaaa..heee~ comeell sgt3..

Anonymous said...

adeeeh..
bulehnyo compare nge hanis zalikha...
tgk shape body dio pom....
-.-'

eh2 jap..
ko shape body tuceng ni ado meh demo ms naik 15kg dlu??
:reboh:

blog-tips-kurus said...

o Julie..
"she's" a lady? mmmm...obes!!

amiYo said...

anisa: kucing ni mmg montel... (-.-)
keh3

amiYo said...

fasihah: taknak tempah satu ke..??hehe

amiYo said...

afiq: maybe inilah barfield yang asal... ~.~

amiYo said...

mariza: ade bnyk sgt link psl 'julie the cat' ni..tp x bookmark..pakcik google kan ade..hehe

amiYo said...

fiqah: kalau macam 2 ape susah cik fiqah..cari la peneman tdo yg sah yg gebu..keh3
:D
gurau aja..

amiYo said...

anony: owh begitu ya..?kalau begitu saya kenal siapa kamu wahai anony..
o.0

amiYo said...

blog tips kurus: haha..saya tahu anda mmg pakar dalam bab ni..beliau mmg obes..! :P

pia azizan :) said...

nak tgk pak hitam macho plak, mana? mana? haha

amiYo said...

nk tgk pak hitam gua yg macho..?link dh bg da 2... ~.~

missSenget said...

erks..

giler gemuk...

amiYo said...

erks..sape yg gemuk..?terase..~
-.-