Tuesday, January 4, 2011

:: realiti konspirasi Zack Zukhairi sudah kembali :


selepas 4 bulan beliau x hapdet blog beliau..
akhirnya blogger unik ni update gak blog nyer..
ikutkan cerita si zack ni laptop beliau rosak..
sebab tu la korang merana x dapat bace kreativiti beliau..
gua buat entri ni bukannyer ape..trully gua cakap bagi gua
memang blog 'realiti konspirasi' ni la yang paling kreatif dan menarik...
pada korang gua xtaw la...kelainan dalam menyampaikan sesuatu entri
menyebabkan ramai yang ternanti nanti entri seterusnya...
bukannye dengan 'menempek' koleksi gambar2 jambu untuk dijadikan umpan
untuk menambah pengikut...cerita plak petang tadi baru lepas date ngan buah hati..
oh..jangn la terase plak..itu cuma pandangan gua je..
blog masing masing...terpulanglah..hehe..
kreatif...
yer..itu yang paling penting...
gua hanya mampu mengulas kelebihan blog beliau je...
sebab gua memang x de bakat nak lukis2 macam beliau..nak berkarya macam beliau..
papepon...bagi gua...blog lu memang gua paling suke...
papepon layan je entri lepas 4 bulan tak hapdet beliau ni...

-sekian-


15 orang tengah bermadah:

anntaj said...

follower awak ramai sangat...
hebatlah...
:)

IMANSHAH said...

betoi2..sokong pasal tayang muka J**** depa..dah letih nengok depa posing..

Eh jangan ,Blog aku aku punya suka lah!!lalalala

Ni juga pendapat la na

CIK TOM said...

di awal berblog, cik tom plg suka blog zack la..bgslah kalau dia dah kembali...huhu

JIJI YU said...

follower awk ramai le..ape rahsienye..ahaha

fa-in said...

siapakah beliau? ramai jugak yg kenal..

deAnza-wAnda said...

hi da follow awk k

amiYo said...

anntaj: petua ni kene tanye jiji yu yang kt bwh nun..haha

amiYo said...

imanshah: haha..betol la 2 aku cakap kn...tp betol gk la..belog ang,ang punya suka lah..haha

amiYo said...

cik tom: samer la kite cik tom..hehe :)

amiYo said...

jiji yu: ehabg jiji yu ni..jngn tanye cam 2..malu aii...wakaka

amiYo said...

fa in: beliau adalah zack.. -.-

amiYo said...

daenza: hai..tengs..nnt i follow u balek k.. :D

BlueberrY CheesE said...

betul2. blog dia buatkan saya x kering gusi. asik gelak je. hik3

amiYo said...

haha..taw takpe...yang penting beliau memang kreatif.. :D

amiYo said...

haha..taw takpe...yang penting beliau memang kreatif.. :D