Wednesday, August 3, 2011

:: Wordless Wednesday #9 ::


24 orang tengah bermadah:

sifu im said...

yo..terre skit ko bahasa melayu..aku takut abong nk baco xleh jah..haha

Miz Novexx said...

dunia dunia...

belog|amiyo said...

@sifu: payoh apo nyo. kamus oxford ado sokmo ke tepi laptop. cede mudoh wak boyyo. haha.

@miz novez: dunia. dunia.

cantekk said...

astghfirullah al azim..
kdg2 ada jgk sebut, alamak, omak nenek kau, Allahu Akbar, sume ada. tp carut2 takde la...

tieykah said...

aku mencuba untuk menjaga mulut.sebab tu aku online pah blogwalking.kalu kecek ni bulan puasa ni meme melalut lebih

online pon jaga mata.HEHEHE

laskar pelangi said...

# terkedu :]

Mrs.Yie said...
This comment has been removed by the author.
Mrs.Yie said...

dalam bulan ramadhan atau bulan2 lain sekalipun,elakkan dari berkata sesuatu yg sia2..peringatan untuk semua termasuk diri sendiri..

stuck said...

thankx 4 sharing..=D

wahida said...

thanks 4 sharing...

takut nak mencarut bagai ni...kalau marah pun, setakat ni boleh kawal lagi...alhamdulillah...

Jie(",)v said...

fuh ~~
kena berat mulut sebut bnda2 xmolep neh...takut gok ..huuu.. >__<

azwa amani said...

good sharing...

ghost writer said...

aku dah mula terasa bila dia mempersoalkan cara kita mendahului setiap ayat yang keluar dari mulut kita,tak kira spontan atau disengajakan...

dia betul.

ILA HonEyBuNNy said...

hurm.....

xterkomen la...huwawaw

apa yg penting...mulot kena jaga ooo..

siti kektus said...

lepas ni macam nak soletep je mulut. -_-'

xshahidx said...

aduh tersentap sebentar,aku kaki latah,bila tkejut tu sebut segala benda tak elok!

ABU said...

kadang2 mmg dah biasa tercarut..mulut kena jaga..marilah kita sebut yang baik baik..pesanan tuk aku dan semua :D

hanaahmad said...

aku sering gagal dalam mengawal perlakuan lidah. mula terasa aku perlu melakukan sesuatu. dan aku dapat sesuatu dari sini. thnx!

Afikah Aziz said...

nice entry,saling mengingatkan,kadang2 tersasul perkataan yg x elok,ape pun semmoga kita dpt mengawal percakapan kita insyaAllah,terima kasih miyo :)

Pyka Rahmat said...

termakan diri.

zEri sAfEerA said...

simple yet deep

Solihin Zubir said...

astaghfirullah...

selalu jugak melatah benda2 x sepatutnya drp mngucap kalimah2 zikrullah..

Qaseh dalia adelia said...

alhamdulillah .. xmencarut bagai ..xsuka heee

Tea Dno said...

memang mulut kita ni suke cakap bukan2. hurm. huhu.