Tuesday, June 28, 2011

:: Famous Muslim Footballers part 2 ::

assalamualaikum.

baru-baru ini gua ada buat entry tentang pemain bola bertaraf antarabangsa part 1. so, dengan tiba-tiba nya mood gua nak update pasal ni untuk part 2 datang, gua pon tak buang masa terus update sebelum mood gua ni lari. sesaja gua buat entry ni untuk menambah pengetahuan am korang termasuk gua. he he. oh ya. sebelum gua tak hengat. korang boleh jenguk gambar-gambar player bola muslim ni lagi di sini. kalau nak tengok part 1 gua pernah post sebelum ni sila klik sini. apa-apa pon layan yang ni la dulu. yer dak?

Seydou Keita (barcelona FC)


Ibrahim Afellay (Barcelona FC)


Samir Nasri (Arsenal FC)


Halil Altintop (Schalke 04)
-Brother Of Hamit Altintop-


Zinedine Zidane
3 Time Winner - FIFA World Player Of The Year Award

0 orang tengah bermadah: