Wednesday, June 8, 2011

:: Wordless Wednesday #1 ::

Apakah Wordless Wednesday?
Gua baru tahu lepas gua klik sini.
Ok, sekarang masih hari Rabu bukan?
-layan-

Wordless Wednesday #1


17 orang tengah bermadah:

Mohd Khairi Khadzir said...

idung sparuh merah sparuh itam..nasib baik mata dua2 itam..heee

nursayidatina said...

comel giler kucing tu :))

ani said...

as salam...ya allah kucing kita mcm sama ja..rasanya putih yg kat hidung tu berlawanan posisi.kucing akak tu tersangat la cerdik, walau dh hari2 terakhir di dunia....tak membuang merata-rata tempat.still ke bilik air.masih teringat-ingat dia dok bermanja ngan akak.nama TUN MAMAT.rindu kelibat dia tunggu akak balik kerja

Jiejah Gorjes said...

sy ada kucing awak nak tak hehehe

lini hasnan said...

kucing oh kucing, makhluk tuhan yang comei kan. :)

epadzz zainal said...

em...
gapo gmbr ni nop royak senanyo?
heh heh heh

♥ PeLanGie ♥ said...

kucing!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaaa...pecinta kucen!
*pengsan

tia @ Ini Kisah Tia said...

meow ! XD

qasehraihan said...

waaa...comel kucing tu..tp kucing tu tgh frust ke teww!!

amiYo said...

gambar ni menunjukkan gua rindu kucing gua yang berada di kejauhan. keh3. :P

amiYo said...

kucing gua memang comel bukan? :D

siti kektus said...

kucing ni pandai pose ek?

dia giler kamera ke? hoho

amiYo said...

dia tak pandai pose. dia tahu berak dalam jamban. kah3

Anif Abdullah ® said...

alololo..cute!! :D

amiYo said...

memang tak dapat disangkal lagi kekiutan kucing gua. haha.

Anonymous said...

sikit-sikit paktam =.='

amiYo said...

eh salah tuu. banyak-banyak paktam baru betoi. keh3