Thursday, June 16, 2011

:: orang Kelantan comey-comey part 2 ::

assalamualaikum.

huh. tak pasal-pasal je gua buat part 2. tiba-tiba je gua terjumpa gambar-gambar comey ni untuk gua kongsikan. takde masalah la kot. macam gua cakap pada part yang first kat sini. yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. keh keh keh. jadi yang part 2 ni gua taknak letak dah yang kena jadikan sempadan. gua nak letak gambar-gambar yang boleh dijadikan tauladan je. lagipun baru lah sesuai dengan tajuk entry gua neh. yer dak?






comey. yer dak?

Sabda Rasulullah s.a.w, maksudnya: “Sesiapa yang lupa akan sesuatu solat, maka hendaklah ia mengerjakan solat itu jika ia telah mengingatinya, tiada tebusan lain untuk solat itu kecuali solat yang dilupakannya, sesuai dengan firman Allah yang maksudnya:” Dan dirikanlah solat untuk mengingati-Ku.”(al-Bukhari)

8 orang tengah bermadah:

haniey said...

ni msa piala FA ke?alhamdulillah..

haniey said...
This comment has been removed by the author.
vampire's lovex said...

bagus la malaysia dah ajdi cmni..alhamdulillah...

dah macam kat mesir kan...bagus bagus...semayang jgn tgggal...wajib tuuu

saya bukan tomato said...

alhamdulillah :D

Nur Atikah said...

syukur,solat masih diutamakan :)

Pyka Rahmat said...

sujud syukur.

Rozuan Ismail said...

baguslahIslam memang mudah.solat boleh je kt mana2.tanpa batasan

Nieza said...

alhamdulillah..solat dimana saja..:D