Tuesday, June 21, 2011

:: Famous Muslim Footballers ::

assalamualaikum.

sesaja gua buat entry ni untuk menambah pengetahuan am korang termasuk gua. he he. sebagai kaki gila bola macam gua ni agak teruja jugak la rupa-rupanya ramai jugak pemain bola berkelas antarabangsa ni yang muslim. alhamdulillah. akan tetapi dengan keadaan internet rumah gua tengah tenat a.k.a tenuk sekarang, maka tak dapat lah gua nak upload banyak-banyak lagi gambar player-player bola muslim bertaraf bintang ni. kalau gua rajin mungkin akan gua buat part 2. oh ya. sebelum gua tak hengat. korang boleh jenguk gambar-gambar player bola muslim ni lagi di sini. apa-apa pon layan yang ni la dulu. yer dak? 

Miralem Pjanić. (Olympique Lyon FC)
 

Eric Abidal reading the Holy Qur'an. (Barcelona FC)

Ribery and Hamit Altintop in Makkah. (Bayern Munich FC) 

Kareem Benzema. (Real Madrid FC)


Sulley Muntari. (Inter Milan FC)

5 orang tengah bermadah:

saiazuan said...

ble la pemain msia nk ada antara diorg ni

Anonymous said...

u bukan football player ke??

cik mas said...

Eric Abidal reading the Holy Qur'an. (Barcelona FC)..

pakai short masa baca quran..???

vampire's lovex said...

boleh la kem salam kat dorang nanti kekekeke....

tieykah said...

Ramai lagi an footballers yg muslim.tapi tak sumer yg amalkan gaya hidup Islam.

*kat Malaysia ni pon ramai gak