Friday, July 15, 2011

:: spontan khamis #1 ::



16 days remain till Ramadan 1432H, insyaAllah.
"Allahumma ballighna Ramadhan"


 p/s: aku rindu bulan puasa di Cairo.

18 orang tengah bermadah:

vampire's lovex said...

tak lma dah...

mari lah balik ke mlysia..huawwa

belog|amiyo said...

aku nak puasa kat sini! haha.

blog-tips-kurus said...

Khamis pon ada tema yek?
org puasa sini je..

kayuburuk said...

bro,u can go here to get what u want..

belog|amiyo said...

@blog tips kurus: haha. entah la. tengok oramg buat kita pon buat lah.

@kayuruk: tengs bro...

Afikah Aziz said...

erkkk ika bace dh hari jumaat cmne ni erk haha

belog|amiyo said...

hah? memang dah hari Jumaat pon ni.

Afikah Aziz said...

eh tapi kan,ika tgk entry ni di post kn 4 jam yg lalu cmne erk,4 jam yg lalu mmg hr jumaat pun kt mesia haha..nk menang gk huhu

Faaein Talip Roy said...

bulan yang dinanti2kan.. tak sabarnya...

alif ismail said...

nak header???? boleh2.... huhu..

iKhRam said...

bulan puasa, bulan ramadhan
yg byk keberkatan..

dan semuanya bakal menjelang..

Niena Pengembara Ilahi said...

Marhaban ya ramadhan :D

azwa amani said...

tak sabar nak menanti ramadhan.. :)

Amy Syaquena said...

tak sabar nak menanti bulan puasa , nanti bila dah puasa x sabar pula nak menanti raya hee..

Tea said...

xlama lg nk pose. :)

Jie(",)v said...

ai bagi kebenaran u berpuasa kat mesir, tapi raya sila balik... (tetiba bagi arahan) v__v

belog|amiyo said...

@afikah: ok kamu menang. haha.

@faaein: tak sabarkan. huhu

@aliff: haha. tapi tak payah cas apa-apa la eh? free boleh? :P

@ikhram: insyaAllah.

@niena: marhaban.. :)

belog|amiyo said...

@amani: memang tak sabar :)

@amy: haha. yang ni tak sabar raya.

@tea: jom puasa. jaga hubungan dengan Allah.

@jie: erkkk... =__=