Thursday, July 28, 2011

:: Wordless Wednesday #8 ::

Allahumma ballighna Ramadhan...


p/s: tak sabar nak puasa di bumi anbiya'. :)

20 orang tengah bermadah:

Minah Blur said...

cant wait for Ramadhan...=)

Afikah Aziz said...

Semoga kita semua dipertemukan dengan Ramadhan,InsyaAllah


Salam Ramadhan Kareem :)

H.J said...

rayo mano yo??mesir jgok ko?

rara pinkmafia said...

heeee rara pon tak saba nk puasa =)

tieykah said...

Marhaban Ya Ramadhan

cik ah said...

insyaallah...mudah-mudahan sempat sampai di bulan RAMADHAN....
p/s : tringin sngt2 nk sambut RAMADHAN di bumi anbiya...guano rasonyo erk??

puteri ain said...

ramdhan is coming :)

selamat berpuasa :)

azwa amani said...

semoga diberikan riang dan peluang untuk beribadah kepadaNYa dalam ramadhan ni..

iKhRam said...

yey yey
ramadhan bakal tiba...

saiazuan said...

bye2 si pembusik setia.. welcome back ramadhan :)

Pyka Rahmat said...

hahaha kesian nengok satan tu. selamat berpuasa! :D

NuR 'aQiLaH said...

berazam nak pose penoh.

hiks

Solihin Zubir said...

ahlan wa sahlan ya ramadhan...

Miz Novexx said...

syukur sebab diberi kesempatan untuk sambut Ramadan kali ni... :)

P/S yang pasal tulisan kat fesbuk tu adik saya yang post, saya pun tak reti nak buat tulisan macam tu (^__^)

yanyan said...

haha syaitonirojim memang is leaving, tp manusia yg bertopengkan syaitonnn mcm mana? :D

belog|amiyo said...

@minah blur: aku pon :)

@afikah: insyaAllah. salam Ramadhan gak. :)

@HJ: rayo Mesir ajat tahun ni mey. haha

@rara: aku pon :)

@tieykah: marhaban...

belog|amiyo said...

@cik ah: raso sambut Ramadhan di bumi anbiya' memang terbaik!

@puteri ain: selamat berpuasa gak.

@amani: insyaAllah...

@ikhram: yey yey jugak la aku :P

@saiazuan: :)

belog|amiyo said...

@pyka: tak payah kesian kat setan!

@nur aqilah: harap2 la...

@SZ: ahlan wasahlan ya ramadhan...

@novex: belum tentu lagi sebab ada beberapa hari lagi untuk Ramadhan. :)

@yanyan: manusia tetap wujud bersama hawa nafsu!

caliph shuriken said...

salam ramadhan & selamat berpuasa ^^

belog|amiyo said...

salam ramadhan & selamat berpuasa ^^